top of page
  • Facebook
  • TikTok
  • Youtube
  • Whatsapp

Garantie si Service

          Pentru orice solicitare a garantiei pentru produsele comercializate de  Powerinverto SRL ne puteti contacta la numarul de telefon 0767542111 sau prin email la garantie-retur@powerinverto.ro.

Pentru a putea trimite un produs in garantie este necesara completarea formularului de garantie de mai jos.

Cum procedam atunci cand trebuie sa trimiteti un produs in garantie:

1. Completezi formularul de garantie

2. Pregatesti coletul cu produsul defect , documentul de achiziție și Certificatul de Garanție 

3. Trimiti coletul la noi cu orice firma de curierat doresti, insa ar fi bine sa ai in vedere urmatoarele:
          - Asigurare Colet! Te sfatuim sa asiguri coletul (sa scrie pe AWB valoare asigurata, egala cu valoare produsului/produselor pe care il/le returnezi), acest lucru va insemna un cost intre 0.5% - 3% (in functie de firma de curierat cu care vei trimite) din valoarea produsului, insa te scuteste de eventuale neplaceri. Daca firma de curierat prin care trimiti va deteriora produsul, vei putea fi despagubit de catre ei, dar daca nu il vei asigura, ai sanse mari sa nu iti poti recupera banii.
          - Deschidere Colet! Te sfatuim sa optezi pentru deschidere colet, acest lucru ne va permite sa verificam integritatea coletului in momentul in care il primim. Daca nu vom putea face acest lucru, exista riscul ca, in cazul unei deteriorari pe timpul transportului, firma de curierat prin care trimiti sa nu accepte despagubirea. Costul pentru aceasta optiune este intre 1 si 10 lei, in functie de firma de curierat folosita.
          Trimiti coletul la adresa: Str. Prelungirea Ghencea 65B, Sector 6, Bucuresti. Costul transportului este in datoria ta, in calitate de client.
         ​NU colaboram cu POSTA ROMANA!​

4. NU pune RAMBURS coletului, in cazul in care va fi nevoie, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un mail sau prin curier odata cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs din pacate vor fi refuzate.

5.S.C. Powerinverto SRL restituie exclusiv valoarea produsului achitat, fără a rambursa costul transportului, în situația în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit. Serviciul de transport este prestat de terți și, odată efectuată livrarea, acesta nu poate fi returnat.

Ce este acoperit de garantie?

  • Orice produs cumparat de la Powerinverto S.R.L.

Ce nu este acoperit de garanție:

  • modificari sau interventii neautorizate aupra produselor facute de catre Cumparator sau de catre terti;

  • utilizarea in alt scop, in alt mod sau in alt mediu decat cel recomandat de producator;

  • lipsa sau deteriorarea sigiliilor de garantie sau lipsa sau deteriorarea etichetelor originale;

  • defectiuni survenite ca urmare a descarcarilor electrice din atmosfera sau a contaminarii cu lichide sau materii straine;

  • instalare neconforma cu instructiunile producatorului, aflate in ambalajul produsului in momentul vanzarii sau afisate pe site-ul nostru, sau afisate pe site-ul producatorului;

  • arderea lampilor, a becurilor, a surselor de lumina in general – care sunt accesorii consumabile si pot fi montate ori demontate fara a folosi vreo unealta;

  • expunerea produselor, ulterior vanzarii, la: incendii, lovituri, inundatii; cutremure, si/sau alte incidente tinand de cazurile de forta majora, asa cum sun tele definite de legea romana;

  • transport si manipulari defectuoase, suprapunerea peste produse a unor greutati pe durata trasnportului, deteriorari si loviri accidentale sau survenite ca urmare a unor accidente;

  • produsele prezinta deteriorari de matura mecanica (zgarieturi, componente crapate sau cu parti lipsa, conectori crapati sau rupti, pini indoiti, etc.)

  • produselor care in opinia specialistilor nostri, motivata in scris, prezinta malfunctionalitati datorate manipularii sau instalarii improprii sau folosirii neconforme cu instructiunile de utilizare (conecotri exfoliate, cresterea frecventelor de lucru, etc.), modificare software/hardware. (constatarea de catre specialistii firmei/departamentul service a faptului ca defectul reclamat se datoreaza vinei cumparatorului);

  • incredintarea spre a fi reparat altor personae/firme neautorizate de catre Vanzator/Producator.

  • produsele au lucrat in conditii termice peste limita normal de functionare (radiatoare incarcate cu praf, orificii de aerisire obturate, ciupituri carbonizate, innegrite, prezenta topiturilor, condensatori umflati, etc.)

  • produsele au lucrat in conditii termice sub limita normal de functionare; 

  • temperatura amibientala sa nu scada sub 10 grade Celsius sau sa depaseasca 38 grade Celsius, umiditate maxima 65% fara condensare.

  • produsele au fost supuse la supratensiuni, regimuri tranzitorii sau lipsa inpamantarii ce a dus la exploadrea sau “impuscarea” cipurilor sau a altor componente la produsului;

  • sistemele si componentele au fost pastrate in conditiile improprii (caldura excesiva, praf, vibratii, etc.)

  • instalarea produsului a fost facuta de o persoana neautorizata;

  • neprezenatrea la solicitarea reparatiei/inlocuirii, a certificatului de garantie cu toate spatiile completate precum si a documentului de cumparare a produsului. (facture/chitanta)

  • nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in instructiunile in cartea tehnica disponibila pe site (www.powerinverto.ro) si de care cumparatorul a luat cunostinta;

  • alimentarea se va face de la o sursa fara impamantare.

  • echipamentele nu vor fi protejate de umezeala, lichide, praf, fum, vibratii, socuri mecanice, termice si electrice.

  • produsele care prezinta lipsa, modificarea sau deteriorarea seriilor de fabricatie, desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de producator sau modificarea seriilor din certificatul de garantie sunt considerate parte a unor interventii neautorizate sau frauduloase si nu pot fi identificate in vederea acordarii garantiei de conformitate. Interventiile in vederea repararii (care necesita introducerea produsului in unitatea service), executate de catre personae neautorizate de catre producator/vanzator vor conduce la scoaterea produselor din garantie.

  • utilizarea corecta necesita respectarea cu strictete a instructiunilor din manualul de utilizare si intretinere privind siguranta, manipularea, depozitarea si punerea in functiune conform manualului de utilizare sau a specifocatiilor producatorului, expuse pe site-ul official sau a oricarei reguli indicate de producator/vanzator si in accord evident cu destinatia produsului. Produsele utilizate incorect si in dezacord cu respectivele “Conditii de Acordare a Garantiei” si defectate din aceasta cauza nu fac obiectul garantiei.

Atentie!

Pentru produsele care fac parte dintr-un sistem fotovoltaic, sunt necesare urmatoarele documente pentru ca garantia sa fie valabila:
 

  • Proces verbal de punere in functiune (PIF) eliberat de catre o persoana juridica, atestata ANRE,

  • Certificatul PRAM (Prescriptie de Raspuns la Anomalii de Masurare),

  • Certificatele de conformitate ale tablourilor de protectie la supratensiune pentru instalatiile fotovoltaice (CA/CC),

  • Poze de la locul punerii in functiune a sistemului, in care sa se vada clar modul de instalare

De asemenea garatia este anulata daca:

  • produsul nu este conectat la internet din momentul punerii in functiune si nu exista log-uri !

  • in situatia in care se identifica o defectiune a produsului si beneficiarul il deconecteaza din sistem, inainte de a contacta departamentul tehnic al Powerinverto S.R.L la numarul 0767542111 sau prin email la service@powerinverto.ro

Cât timp este valabilă garanția:

  • Conform Certificatului de garantie emis de catre vanzator.

                             a SC Powerinverto SRL este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.

Formular Garantie

Informatii comanda

Data facturii
Zi
Lună
An

Informatii client

Informatii produs

bottom of page